Feyenoord heeft het contract met hoofdsponsor Droomparken opengebroken en verlengd. De verbintenis loopt nu tot en met 2022 en daarin is bovendien afgesproken dat vanaf volgend seizoen EuroParcs Group permanent te zien is op het tricot. Dat is het nieuwe moederbedrijf van de huidige hoofdpartner Droomparken.
Dat heeft Feyenoord bekend. "Wij zijn bijzonder verheugd dat we, in deze financieel moeilijke tijd, zo'n trouwe partner hebben gevonden in de EuroParcs Group", is Joris van Dijk, commercieel directeur van Feyenoord, blij met de deal. "De reden voor de verlenging van het contract zijn de geweldige resultaten die wij in het eerste jaar partnership voor Droomparken hebben behaald." Door middel van creatieve oplossingen heeft Feyenoord Droomparken alsnog in de aandacht gezet, ondanks de coronacrisis en dat zorgt voor tevredenheid.
Droomparken blijft tot en met juni 2021 op het shirt staan van de Rotterdammers, daarna komt EuroParcs Group te zien. Tijdens de Europa League en KNVB Bekerwedstrijden zal er al in de nieuwe shirts worden gespeeld, omdat de sponsor zich op die manier al direct Europees kan profileren.
𝐍𝐢𝐞𝐮𝐰𝐬! 🌍
— Feyenoord Rotterdam (@Feyenoord) October 20, 2020
📄 Contractverlenging hoofdpartner
👕 Feyenoord Europa in met EuroParcs
✏️ Meer op https://t.co/n83FcXB6HI #Feyenoord pic.twitter.com/NqGL5vzx9g
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen