Het kan nog wel een tijdje duren voordat het Philips Stadion zijn deuren weer opent, maar supporters van PSV hoeven zich de komende tijd niet te vervelen. Althans, niet helemaal. Samen met zijn Brainport Eindhoven-partners heeft de club een online platform gelanceerd om zijn fans wat meer te doen te geven. 'Blijf thuis, blijf fit en blijf betrokken', luidt de boodschap van PSV.
Via het platform wordt de komende tijd extra content ter beschikking gesteld. ' Ter vermaak, maar zeker ook om te inspireren', verduidelijkt de club. Zo zullen spelers delen hoe zij hun conditie op dit moment op peil houden. De spelers van de eerste selectie van PSV hebben een op maat gemaakt individueel programma gekregen om fit te blijven. Zij zullen tot in elk geval 6 april thuis blijven.
"We proberen onze supporters en anderen te helpen via dit nieuwe platform, waarop we ook acties kunnen en gaan organiseren. Eentje daarvan is dat we in overleg met de ouderenbonden zullen oproepen om ansichtkaarten te sturen naar oudere mensen, die het nu moeilijk hebben omdat ze minder bezoek krijgen", aldus hoofd marketing en media Damian Bott tegen het Eindhovens Dagblad.
𝙋𝙎𝙑 𝙞𝙨 𝙚𝙧 𝙫𝙤𝙤𝙧 𝙟𝙪𝙡𝙡𝙞𝙚. 𝙅𝙪𝙞𝙨𝙩 𝙣𝙪.
— PSV (@PSV) March 18, 2020
Samen met de @Brainport_ehv-partners hebben we een online platform opgericht met extra content. PSV’ers, we stand together!
📲 https://t.co/JdmNE0cygm#PSVWeStandTogether pic.twitter.com/swGR91ckGv
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen