Vitesse gaat nieuw seizoen in met twee hoofdsponsors

15 juli 2019, 16:49

Opmerkelijk nieuws vanuit Arnhem, waar Vitesse nieuws naar buiten heeft gebracht over het hoofdsponsorschap. De club meldt dat het Nederlands Openluchtmuseum en Koninklijke Burgers' Zoo elkaar gevonden hebben in een samenwerking.

Beide instanties zullen komend seizoen als hoofdsponsor op het shirt van Vitesse staan. Aangezien het 2019 is, wil Vitesse stilstaan bij de Slag om Arnhem die precies 75 jaar geleden plaatsvond. Daar staat Vitesse jaarlijks al bij stil met de Airborne-shirts, maar komend seizoen wordt er groots uitgepakt. Het gehele seizoen zal het uitshirt het Airborne-tenue zijn. 'Dankzij de samenwerking met Nike heeft Vitesse dit seizoen unieke Airborne-shirts kunnen creëren', meldt Nike.

Commercieel directeur van Vitesse, Olivier Smit, is tevreden. "We zijn bijzonder blij met dit uniek partnership. Dat drie grote Arnhemse partijen elkaar op deze manier hebben gevonden is ronduit fantastisch. De stad en de regio kent vele prachtige plekken. Het thema 'Dagje uit in Arnhem' past perfect bij deze samenwerking. En dat dit ook nog eens samenkomt in het jaar van de 75ste Airborne-herdenking en het unieke Airborne-shirt, maakt het goede gevoel helemaal af."

Bron foto: Vitesse

Reacties

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen