Gedegradeerd NAC moet ook op zoek naar nieuwe hoofdsponsor

Gedegradeerd NAC moet ook op zoek naar nieuwe hoofdsponsor

14 mei 2019 – Daags na de degradatie uit de Eredivisie heeft NAC Breda nog meer slecht nieuws gekregen: hoofdsponsor CM.com stopt na vier seizoenen en gaat de Formule 1 in Zandvoort sponsoren. En dus moet de degradant - zéér waarschijnlijk - op zoek naar een nieuwe hoofdsponsor.



Dat schrijft BN/De Stem. "Het klopt dat we ons contract als hoofdsponsor van NAC waarschijnlijk niet gaan verlengen. Dat heeft niets te maken met de club of met de prestaties, maar met CM.com's internationale groeistrategie", legt Jeroen van Glabbeek, CEO van CM.com. uit tegenover het dagblad. "CM.com heeft klanten in 140 landen en wij willen de komende maanden vooral de naamsbekendheid in het buitenland gaan vergroten. Daarbij past een sponsorcontract met een internationale partij."

En dus ging de partij in zee met het circuit van Zandvoort. Mogelijk blijft de hoofdsponsor - die nog geen gesprek heeft gehad met de nieuwe algemeen directeur Luuc Eisenga - wel betrokken bi de club, via een partnership op andere wijze. Van Glabbeek: "Wij dragen NAC als club nog steeds een zeer warm hart toe en hopen dat zij snel een passende nieuwe hoofdsponsor vinden."

gerelateerd

Reacties

Meer nieuws

  1. donderdag 22 augustus 2019

  2. woensdag 21 augustus 2019

  3. dinsdag 20 augustus 2019