Hoofdsponsor H'veen GroenLeven wist niet van wervingsactie

6 april 2019, 12:00   Bijgewerkt: 6 april 2019, 12:15

GroenLeven, de hoofdsponsor van sc Heerenveen, is niet blij met een actie van de club om openlijk op zoek te gaan naar een nieuwe hoofdsponsor. Hoewel GroenLeven het contract formeel opzegde om te voorkomen dat het nog een jaar zou doorlopen, gaf het bedrijf eerder al te kennen graag als (hoofd)sponsor betrokken te blijven bij de club. Dat lijkt dus niet (meer) het geval te worden.

Dat schrijft de Leeuwarder Courant. Heerenveen huurde een communicatiebureau in om een nieuwe hoofdsponsor te werven voor komend seizoen. "Wij waren daarvan niet op de hoogte", zegt GroenLeven-directeur Roland Pechtold. Mogelijk zorgt de nieuwe wervingsactie voor de club dus voor nog meer onvrede bij de hoofdsponsor, met wie de club eerder ook al in de clinch lag.

Bovendien levert het nieuwe kritiek op aan het adres van de nieuwe algemeen directeur Cees Roozemond. Het bedrijf dat hij inhuurde kent hij namelijk goed uit de paardensportfederatie KNHS en die band werd hem eerder ook al niet in grote dank afgenomen in Friesland. Saillant: het communicatiebureau komt uit Bergen, de woonplaats van Roozemond.

KNVB Bekerfinale: voorspel de winnaar en pak 100 keer je inzet!

KNVB Bekerfinale: voorspel de winnaar en pak 100 keer je inzet!

  • Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 24+

Reacties

Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.

Inloggen