MVV heeft voor het komende halve voetbalseizoen een nieuwe shirtsponsor gepresenteerd. Open Line, cloud- en managed services is vanaf heden de trotse naamdrager van het tricot van de Limburgers, waarmee het de opvolger is van SMPM. Dat meldt de club op haar website.
"Met Open Line hebben we een Maastrichts bedrijf dat op de shirts van onze spelers gaat prijken", vertelt algemeen directeur Paul Penders. "Daar zijn we erg blij mee. Open Line is in haar eigen branche absoluut een trendzetter. Met deze samenwerking zetten ze een trend die ook voor onze mooie club ongetwijfeld vruchten gaat afwerpen." Over zes maanden wordt de samenwerking geëvalueerd en mogelijk verlengd.
De oude shirtsponsor, SMPM die onder meer aan de drie slogans 'Drink 1 liter water per dag', 'Eet 1 kilo gezond per dag' en 'Beweeg 1 uur per dag' heeft gewerkt, blijft overigens wel betrokken bij MVV.
BREAKING! Open Line nieuwe shirtsponsor MVV Maastricht. @OpenLineBV cloud- en managed services dienstverlener, met hoofdkantoor gevestigd op Maastricht Airport, wordt nieuwe shirtsponsor 2e helft seizoen '17-'18. Open Line neemt stokje over van SMPM ➡️ https://t.co/3a2w1cego5 pic.twitter.com/gMMxu1rSp2
— MVV Maastricht (@mvvmaastricht) January 10, 2018
Je moet ingelogd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Inloggen